zondag 16 juni 2013

Saladedagje

Lieve bloggers,

Vandaag een vrij dagje voor mij! Vannacht uit geweest, dus vandaag niet meer gedaan dan een beetje in de stad rondhangen met een vriendin. M'n moeder was alleen niet thuis, dus moest ik zelf koken. Ik heb een salade gemaakt, die ik zo lekker vond, dat ik er wel over MOEST bloggen! 

Er zat in;
witlof, 1/3 deel gebakken, 2/3 deel rauw
aardappels, gekookt 
bosui, kort gebakken
granny smith appel
courgette, kort gebakken
ei, gekookt
bleekselderij, kort gebakken

De dressing heb ik gemaakt van;
turkse yoghurt
honing
limoensap
kerriepoeder
zeezout
4 seizoenen peper

Eerst heb ik alles gesneden. Alle gebakken dingen heb ik af laten koelen en toen alles gemengd. Supergezond, en nog eens lekker ook!


Even iets anders:

Ik ben niet de meest technische, en ik heb dus lopen zoeken, maar weet iemand hoe ik andere blogs kan bekijken? Ik kan wel steeds op 'volgende blog' klikken, maar kan niet gericht zoeken, op bijv. kookblogs.. Ik snap er niks van! Als iemand me zou kunnen helpen, plieessss? :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten